Förledighet

image

image

image

Har ägnat helgen åt förledighet hos Elin, som uppvärmning inför Japan. Åker i eftermiddag vid tvådraget och går nu omkring i Schtor-Schteken (Stockholm) med min tidigare nämnda elefantunge på ryggen och magen, i väntan på Simon. Kan inte fatta hur vansinnigt den här resan kommer bli. Blir andfådd av att bara tänka på det!

Helgen har också varit löjligt bra. Jag har hängt med Elin, träffat kompisar, förundrats över tv-spelskomplexet Hammarby sjöstad och gått på kul kalas.

Nu ska jag ägna mig åt att försöka komma från till centralen så att jag kan sätta mig ner och peppa inför Tokyo.

Hej så länge!

Kommentera

