Flyttpackningsfynd

image

image

image

Dimman ligger tung över det Lutzen-slagfält som just nu är mitt huvud. Allt mitt prat om att ”vi inte har så mycket grejer” måste jag å det högljuddaste dementera eller ta tillbaka, då jag just nu inte kan se skillnad på mitt hem och en återvinningsstation. Detta aber kommer aldrig att rymmas i en tio kubiks släpvagn, men det är ovidkommande för det måste det.

Notera fynden jag hittade i mina lådor hemma hos morsfarsan idag. Disketten med 1,44 MB Snobben-spel måste nästan ha ett värde på Antikrundan idag va? Och vykortet där jag flinar i mjugg med solbrillorna hängandes i linnet som jag skickade hem till mor och far från Arlanda på väg till Sunny Beach, 17 år fyllda och med en massa jävulskap i kroppen. Stackars föräldrar.

Kommentera

