Sitrep

image

Sånär som på några små skitkartonger är vi nu klara med uppackningen. Jag kan sätta mig ner och blicka tillbaka på en episk monsterflytt, och nu istället glädjas åt acneutbrottet och de svarta ringarna under ögonen som den förde med sig. Är det något jag är begåvad med så är det nämligen en liten känslig och ämlig kropp.

Jag kan inte ha byxor som inte sitter åt ordentligt, för då får jag skavsår. Sparka/peta/ta helst inte på mig, ‘cause I bruce like a peach. Magen bänglar och skriker och kniper lite närhelst och huden kom aldrig ur tonårsstadiet och gör fortfarande fullt uppror. Det är egentligen bara hjärnan som alltid står pall! säger jag självgott och myser med händerna knäppta över magen. Good ol’ brain.

Kommentera

