Sen vi kom hit

image

Andra morgonen vaknade jag med ett sug efter skog och päls. Det första härleder jag till mitt ursprung. Det andra också.

image

Lösning – Slottsskogen och Barnens Zoo. Där fick jag och alla andra 5-åringar i Göteborg klappa getter och getbarn NEEJ!! killingar.

image

Regnet har inte direkt skämts för sig självt, utan skvalat ner lite sådär varje kväll. Det är bra, upp till bevis! En skvätt per dag 362 dagar om året, har jag sagt, annars blir jag besviken.

image

Unt so weiter.

image

Efter regn kommer efterbörd.

Kommentera

