Kan inte gnälla

image

image

Snorungesommaren fortsätter och jag hänger på. Får fina besök från annorstädes och försöker pinka in nya områden i Göteborg. Jag har hittat en myr i Ruddalen, inte så långt ifrån där vi bor, och där kan jag doppa mina Asics i sött sumpvatten precis som hemma. Det är fint.

Jag har också fått grönt ljus på plugg i höst och är grymt peppad på det. Allt är väl och allt går hitintills i ganska få knop. Jag är tacksam för det lugna tempot rent produktionsmässigt, och det höga sociala tempot. Fin sommar, som får gå till historien med titeln ”Go öl och lite gnöl”.

Kommentera

