20 augusti

Tre titlar på böcker jag mycket väl skulle kunna skriva:

1. Frigående, KRAVLÖS-märkta sprättrumpor – en hyllning till tightsen
2. Mitt liv som ekorre eller Har inte alla brödbitar i fickorna?
3. Från ax till surdeg – att växa upp i Västerbotten och annat kul

Tre titlar på böcker jag inte tror att jag skulle kunna skriva:

1. Nätverkandehandboken
2. Ett liv i stillhet eller Hur du bäst hanterar ilska och rastlöshet
2. Så blev jag asket – om att inte äta eller dricka som man vill

Kommentera

