Söndag

Tack för fin respons på mitt sentimentala inlägg! Jag älskar att få kommentarer.

På tal om att älska och att hysa känslor är det väl förbannat det här med humör. Jag gick och la mig lycklig igår kväll med känslan av att universum var min vän och att allt var frid och fröjd. Jag hade nya fina naglar signerade H och jag var mätt och glad i lilla magen. ÄNDÅ vaknar jag upp idag orolig, sur och arg som en instängd geting i juli och tänkte att om inte himlen rasar ner i huvudet på mig idag, då ska jag minsann äta upp min tjusigaste hatt. Otillagad.

Lite besviken kan jag så här klockan 19:43 konstatera att jag hittills inte sett röken av nån apokalyps. Men det är fortfarande ett par timmar kvar av dygnet.

Kommentera

